Ik snap je wel hoor nynke, alleen ik zie het zelf toch anders voor mij en Valentijn.
Valentijn word namelijk niet wakker van bellen, telefoons of gillende broertjes, terwijl Dominiek op deze leeftijd al wakker werd van een diepe zucht (en Dominiek probeerde we nog steeds weg te leggen op deze leeftijd dus die sliep wel eens in zijn ledikant waar dus geen constante geluiden zijn). Als ik niet aan het werk had gehoeven dan had ik hem dus ook niet zo weggelegt, 9 maanden in de buik 9 maanden op de buik.
Maar vandaag zint me helemaal niet, een andere moeder zou zich hierop verheugen maar ik niet.
Jos heeft een vrije dag genomen om van het weer te genieten, dus vanmorgen tijdens de aankleedhectiek heb ik Valentijn bij Jos gelegt en hij was zowaar tevreden, toen Dominiek naar school gebracht en doorgefietst naar het cb met Valentijn. Om 10:15 waren we weer thuis en tot 11:30 heeft hij bij mij gelegen/gedronken. Toen ik de kinderwagen gelegt om Dominiek weer op te halen, Toen heeft hij geslapen tot 14:00, toen werd hij wakker heeft hij weer bij mij gedronken en om 15:00 heb ik hem weer in de kinderwagen gelegt en heeft hij geslapen tot 16:15

, Het zullen ook wel de hormonen zijn maar ik zei net al (grappend) tegen Jos "Nog even en hij heeft me helemaal niet meer nodig"

Maar goed, Valentijn heeft er dus minder moeite mee dan ik, ik ben wel bang dat de productie terugloopt trouwens, want normaal drinkt hij elke 45 minuten wel (met uitzondering van de avond en nacht dan slaapt hij dieper) en nu drinkt hij dus elke twee uur ongeveer, en dan een stuk korter dan normaal.
Dus tot zover zou je haast een ritme kunnen noteren (nou ja een eendagsritme)
07:00 voeding
07:45 opstaan
10:15 voeding/slapen
11:30 slapen (alleen)
14:00 voeding
15:00 slapen
16:15 voeding